27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

Det är aldrig något jag egentligen har funderat på! Men nu då när jag tänker efter, så skulle jag vilja bo på en mindre hästgård, med kanske 5 boxar. Ha ett litet mysigt hus, en ridbana och så ska det finnas ridhus som det är skrittavstånd till. Det ska finnas både beteshagar, mindre hagar med gräs och grushagar. Så alla sorters hästar kan bo där! Det ska finnas foder automater till varje hage så dom kan äta hö ofta!!!!! Jag vill oxå att det ska vara skritt avstånd till någon sjö där man kan bada med hästarna, hur mysigt är inte det egentlige? :D 

I stallet vill jag att det ska vara högt i tak med BRA luftkonditionering, fönster som man kan öppna så att hästarna kan sticka ut huvudet, spolspilta ska absolut finnas. Jag vill oxå ha massor av smårum tex; ett rum för foder, ett rum för täcken, ett rum för saker och ett rum för BARA sadlar och träns. 

I det stallet skulle jag själv vilja ha två egna hästar och tre som hyr in sig. 

Hur vill ni ha erat liv om 20 år? :)

hittade typ inga bilder på google, men det är ju hur underbart som helst när hästarna kan sticka ut huvudet direkt från boxen!!! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0